VOGE 525 DSX
Počuješ to volanie diaľok
Objem motora: 494 cm³
Výkon: 35 kW
Spotreba: 3,9 l/100 km
Vodičský preukaz: A2
Farba: Modrá, Sivá
525 DSX Touring / dopredaj modelu 2024, EURO 5 (3x originálny alu box, bočné držiaky a predná kamera) 7 290 EUR
525 DSX, modrá, EURO 5+ (bez originálnych alu boxov, bočných držiakov a prednej kamery) 6 590 EUR
525 DSX Touring, čierna Black Knight, EURO 5+ (3x originálny alu box, bočné držiaky a predná kamera) 7 390 EUR
Som tvoja cesta z mesta
Chceš vyraziť mimo asfalt, prekročiť hranice mesta, stratiť sa v križovatkách a brázdiť vidiecke cestičky bez toho, aby si sa vzdal potešenia z jazdy v najväčšom pohodlí? V tom prípade som zrodená priamo pre teba. Som navrhnutá tak, aby som bola všestranná, spoľahlivá a prinášala ti potešenie z jazdy v každom počasí.
Som mašina s neskutočne komfortným podvozkom a s drôtenými kolesami s bezdušovou pneumatikou Metzeler Tourance. Spoľahnúť sa môžeš na moje špičkové brzdy od japonského Nissinu a na dostatočne silný dvojvalcový motor s výkonom 35 kW (48 k). Vďaka dvom jazdným režimom mi mi dáš ľahko vedieť, či so mnou chceš šetriť benzín, alebo máš práve chuť na divočenie v režime Šport.
V štandardnej výbave mám TFT prístrojovku so 7-palcovým displejom, ktorá ukazuje okrem iného aj tlak v pneumatikách. A keď si pomocou Bluetooth spáruješ mobil, prístrojovka začne fungovať aj ako jednoduchá moto navigácia.
Mám bočný aj stredový stojan, konektor USB, 12 V zásuvku, nastaviteľné plexi, kompletné LED osvetlenie a nádherné prídavné hmlovky. V základe dostaneš aj trojicu origoš hliníkových uzamykacích kufrov. Zbalíš do nich všetko, čo budeme na našej ceste za poznaním potrebovať. S kuframi prídem na 6 990 EUR. Ak ich nepotrebuješ, zaplatíš za mňa 6 590 EUR.
Táto motocyklová lahôdka u nás nemá cenovú konkurenciu. Schválne sa mrkni napríklad na porovnateľnú konkurenciu. Vyvalíš za ne raketu a zďaleka nedostaneš takú výbavičku, akú mám ja už v základe. A o navigácii môžeš tak akurát iba snívať. Tú ti iné päťkilá neponúknu ani za príplatok.
Áno, možno si už obdivoval moju predchodkyňu Voge 500. Pozri. K predkom mám úctu, ale pri všetkej skromnosti musím povedať, že oproti nej som ešte dokonalejšia. Zlepšovákov mám fakt mrte. Mrkni na ne do detailov ???? . Ale ani tam sa všetky nezmestili. Najlepšie je vyraziť a omrknúť si ma.