prihlásenie
PRIHLÁSIŤ
nákupný košík
0,-€

Loncin UTV 700i EPS

Štvorkolkový valník pre poriadnych pracantov


Hľadáš pracovný stroj, ale najväčšia štvorkolka ti je malá? Práve si ma našiel! Som povinná výbava novodobých rančerov. Áno, kedysi to bol kolt, laso a rýchly kôň. Ale tých vďaka môjmu výkonu 32 kW osedláš rovno 44. A to už je slušný záprah! Namiesto lasa ti ponúknem poriadny navijak a hlavne úplne bombastickú sklopnú korbu.

Vďaka nej sa stanem tvojím rozdielovým hráčom. Dejiny tvojej práce sa začnú deliť na dobu pred korbou a po nej. Na korbe totiž pohodlne odvezieš až 180 kíl matrošu. A keby ti to nestačilo, môžeš za mňa pripojiť ešte offroad vozík. Na ten toho naložíš fakt veľa, pretože ťažné zariadenie odtiahne parádnych 680 kg. Aby sme túto porciu nákladu zabrzdili, mám brzdy na všetkých kolesách. Nechýbajú mi stabilizátory na prednej aj zadnej náprave, takže v zákrutách sa nevlním, ale pekne držím stopu.

No ale späť k štvorkolkovej histórii. Ten rozdiel v pohodlí bude ako medzi pravekom a súčasnosťou. Vďaka streche a čelnému rýchloupínaciemu plexi ťa nerozhodí žiaden šplechot – ani dažďový zvrchu, ani blatový zospodu. A keby si túžil ešte po väčšom komforte, vytuníš si ma pomocou celej zatvorenej kabíny a vykurovania. Potom so mnou môžeš makať fakt celoročne. Alebo skôr môžete, pretože v teple nájdu pohodlné sedačky hneď dvaja makači.

Čo by si o mne ešte tak chcel vedieť? Možno to, že mám EPS, pohon na všetky štyri a uzávierku predného diferenciálu. No a potom sú tu také tie klasické miery typu 62 Nm pri 4 500 ot./min. Viac údajov si v pohode omrkni v záložke Technické údaje. Aha, a skoro by som zabudol! Namiesto riadidiel mám volant. Ale dušou som stále štvorkolka.
UTV 700i EPS
HLINIKOVÉ KRYTY RAMIEN
Nechcem robiť ramená, ale tieto kryty ramien sú fakt pecka. Nielen že dobre vyzerajú, ale aj poriadne chránia dôležité dielce podvozku. No, a aby tej ochrany nebolo málo, v základe dostaneš aj predný ochranný rám a plastové lemy, ktoré pochytajú stirekajúce bahno.

SKLÁPACIA KORBA S VÝKLOPNÝM ČELOM
Som fakt nabúchaná korba. Moja korba totiž odvezie až 180 kíl nákladu. Navyše je vyklápacia a má oceľové vnútro, ktoré ju chráni pred poškodeným.

ELEKTRICKÝ NAVIJÁK S KÁBLOVÝM OVLÁDAČOM
Vytiahnem strom z lesa, alebo seba z bahna. Dokážem však ovládať aj snehovú radlicu, frézu a ďalšiu výbavičku.

STABILIZÁTORY NA PREDNEJ AJ ZADNEJ NÁPRAVE
Vďaka stabilizátorom nebudeš lietať ako na kolotoči. Jazda bude oveľa komfortnejšia. Dvojnásobne to oceníš v zákrutách.
Objem motora: 686 cm3
Typ motora: štvortaktný jednovalec SOHC
Maximálny výkon: 32 kW (44 Ps) / 5 500 rpm
Maximálny krútiaci moment: 62 Nm / 4 500 rpm
Sekundárny pohon: 4x4, kardanom / uzávierka predného diferenciálu
Prevodovka: automat / variátor - L / H / N / R / P
Štartér: elektrický
Chladenie: vodou a olejom
Emisná norma: EURO 4
Systém dávkovania paliva: EFI Delphi
Objem nádrže: 28 litrov
Maximálna rýchlosť: 59 km/h, (offroad) 80 km/h
Homologácia: T1b
Ťažné zariadenie: áno (zapísané v TP na 680 kg)
EPS-Elektrický posilňovač riadenia: áno
Elektrický navijak: áno, 2 500 libier
Odpruženie vpredu: nezávisle zavesené a dvojité A-ramená, hydraulické tlmiče s nastaviteľnou pružinou
Odpruženie vzadu: nezávisle zavesené a dvojité A-ramená, hydraulické tlmiče s nastaviteľnou pružinou
Pneu vpredu: 25x8-12
Pneu vzadu: 25x10-12
Brzdy vpredu: 2x hydraulická kotúčová
Brzdy vzadu: 2x hydraulická kotúčová
Rozmery (D׊×V): 2 927 x 1 532 x 1 995 mm
Pohotovostná hmotnosť: 575 kg
Výška sedadla: 955 mm
Svetlá výška: 260 mm
Rozmery korby: 958 x 1 172 x 320 mm
Nosnosť korby: 180 kg
575
7