prihlásenie
PRIHLÁSIŤ
nákupný košík
0,-€

Loncin UWolf 700i EPS 4x4 Army Green

Povinná výbava novodobých rančerov

Objem motora: 686 cm³
Výkon: 32 kW
Vodičský preukaz: B, T
Homologizácia: T1b
Farba: Čierna, Army Green

Základná výbava
Elektrický posilňovač riadenia (EPS) áno
Elektrický navijak áno - 2 500 liber
Čelné plexi áno - delené
Dvere áno - plastové polovičné
Duralové kryty ramien áno + predné časti pod navijakom
Stabilizátory na přednej i zadnej náprave áno
Ťažné zariadenie s elektrickou zásuvkou áno (zapísané v TP na 680 kg)
UWolf 700i EPS 4x4 Army Green
Celozatvorená kabína s dverami, kúrením a stieračmi od českého výrobcu DFK. Cena vr. DPH bez montáže: 4.490,00,-€

Štvorkolkový valník pre poriadnych pracantov
Hľadáš pracovný stroj, ale najväčšia štvorkolka ti je malá? Práve si ma našiel! Som povinná výbava novodobých rančerov. Áno, kedysi to bol kolt, laso a rýchly kôň. Ale tých vďaka môjmu výkonu 32 kW osedláš rovno 44. A to už je slušný záprah! Namiesto lasa ti ponúknem poriadny navijak a hlavne úplne bombastickú sklopnú korbu.

Dejiny tvojej práce sa začnú deliť na dobu pred korbou a po nej.
Vďaka nej sa stanem tvojím rozdielovým hráčom. Na korbe totiž pohodlne odvezieš až 180 kíl matrošu. A keby ti to nestačilo, môžeš za mňa pripojiť ešte offroad vozík. Na ten toho naložíš fakt veľa, pretože ťažné zariadenie odtiahne parádnych 680 kg. Aby sme túto porciu nákladu zabrzdili, mám brzdy na všetkých kolesách. Nechýbajú mi stabilizátory na prednej aj zadnej náprave, takže v zákrutách sa nevlním, ale pekne držím stopu.

Spolu môžeme makať celoročne
No ale späť k štvorkolkovej histórii. Ten rozdiel v pohodlí bude ako medzi pravekom a súčasnosťou. Vďaka streche a čelnému rýchloupínaciemu plexi ťa nerozhodí žiaden šplechot – ani dažďový zvrchu, ani blatový zospodu. A keby si túžil ešte po väčšom komforte, vytuníš si ma pomocou celej zatvorenej kabíny a vykurovania. Potom so mnou môžeš makať fakt celoročne. Alebo skôr môžete, pretože v teple nájdu pohodlné sedačky hneď dvaja makači.

Dušou som stále štvorkolka
Čo by si o mne ešte tak chcel vedieť? Možno to, že mám EPS, pohon na všetky štyri a uzávierku predného diferenciálu. No a potom sú tu také tie klasické miery typu 62 Nm pri 4 500 ot./min. Viac údajov si v pohode omrkni v záložke Technické údaje. Aha, a skoro by som zabudol! Namiesto riadidiel mám volant. Ale dušou som stále štvorkolka.

Hliníkové kryty ramien
Nechcem robiť ramená, ale tieto kryty ramien sú fakt pecka. Nielen že dobre vyzerajú, ale aj poriadne chránia dôležité dielce podvozku. No, a aby tej ochrany nebolo málo, v základe dostaneš aj predný ochranný rám a plastové lemy, ktoré pochytajú striekajúce bahno.

Sklápacia korba s výklopným čelom
Som fakt nabúchaná korba. Moja korba totiž odvezie až 180 kíl nákladu. Navyše je vyklápacia a má oceľové vnútro, ktoré ju chráni pred poškodením.

Elektrický navijak s káblovým ovládačom
Vytiahnem strom z lesa, alebo seba z bahna. Dokážem však ovládať aj snehovú radlicu, frézu a ďalšiu výbavičku.

Stabilizátory na prednej aj zadnej náprave
Vďaka stabilizátorom nebudeš lietať ako na kolotoči. Jazda bude oveľa komfortnejšia. Dvojnásobne to oceníš v zákrutách.
Objem motora: 686 cm3
Typ motora: štvortaktný jednovalec SOHC
Maximálny výkon: 32 kW (44 Ps) / 5 500 rpm
Maximálny krútiaci moment: 62 Nm / 4 500 rpm
Sekundárny pohon: 4x4, kardanom / uzávierka predného diferenciálu
Prevodovka: automat / variátor - L / H / N / R / P
Štartér: elektrický
Chladenie: vodou a olejem
Emisná norma: EURO 4
Systém dávkovania paliva: EFI Delphi
Objem nádrže: 28 litrov
Maximálna rýchlosť: 59 km/hod (offroad 80 km/h)
Odpruženie vpredu: nezávisle zavesené a dvojité A-ramená, hydraulické tlmiče s nastaviteľnou pružinou
Odpruženie vzadu: nezávisle zavesené a dvojité A-ramená, hydraulické tlmiče s nastaviteľnou pružinou
Pneu vpredu: 25x8-12
Pneu vzadu: 25x10-12
Brzdy vpredu: 2x hydraulická kotúčová
Brzdy vzadu: 2x hydraulická kotúčová
Parkovacia brzda: áno
Rozmery (D׊×V): 2 957 x 1 532 x 1 995 mm
Pohotovostná hmotnosť: 575 kg
Výška sedadla: 955 mm
Svetlá výška: 260 mm
Rozmery korby: 958 x 1 172 x 320 mm
Nosnosť korby: 180 kg
Typ homologácie: T1b
Počet povolených miest na sedenie: 2
Potrebné vodičské oprávnenie: B nebo T
Elektrický posilňovač riadenia (EPS): áno
Elektrický navijak: áno - 2 500 liber
Čelné plexi: áno delené
Dvere: áno - plastové polovičné
Duralové kryty ramien: áno + predné časti pod navijakom
Stabilizátory na přednej i zadnej náprave: áno
Ťažné zariadenie s elektrickou zásuvkou: áno (zapísané v TP na 680 kg)
575
na otázku