prihlásenie
PRIHLÁSIŤ
nákupný košík
0,-€

Polaris RZR PRO R ULTIMATE

REVOLUČNÝ VÝKON. NEUVERITEĽNÁ SILA.
S najväčším motorom, aký kedy mala akákoľvek továrenská side-by-side, je RZR Pro R voľbou tých najnáročnejších jazdcov.

VERZIA ULTIMATE:
- Adaptívny podvozok DYNAMIX DV so 4 jazdnými režimami
- 7" displej RIDE COMMAND, zadná kamera
- Technológia RIDE COMMAND+
- 3 roky predplatné pre služby Connected Vehicle, RIDE COMMAND+
- Audiosystém Rockford Fosgate® Stage 2
- Adaptívne tlmiče FOX X2 Live Valve 3"
- Pozdĺžne nastaviteľný volant s ovládacími tlačidlami
- Hliníková strecha
- 6bodové samonavíjacie bezpečnostné pásy
- Plné dvere

RZR PRE R HLAVNÉ VLASTNOSTI:
- Využiteľný zdvih 73,6 cm
- Systém odpruženia MaxLink
- 32" pneumatiky a hliníkové päťlúčové kolesá

MATTE HEAVY METAL
Už od 53 090 €
MATTE HEAVY METALMATTE ONYX BLACK
Homologizácia Off-Road - len pre použitie na závody (Modelový rok 2024)
RZR PRO R ULTIMATE
MOTOR PROSTAR FURY 2.0
Objem ničím nenahradíš. O takom výkone ste snívali: 2 litre, štyri valce , 16 ventilov a 225 koní. Atmosférický motor je ideálne prispôsobený do terénu, s pokojným chodom, dokonalým vyvážením a vysokou spoľahlivosťou.

TRI VÝKONOVÉ REŽIMY
Reakcia na plyn , je okamžitá, ale mapovanie motora je na vás. K dispozícii máte tri motorové režimy pre športovú jazdu, šplhanie po skalách a jazdu na plný plyn.

VÝKON PRE PRÍSLUŠENSTVO
RZR pro R umožňuje jednoducho napájať príslušenstvo, ktoré vyžaduje veľa energie. 1700 W alternátor, prídavná batéria a systém Polaris Pulse so 6 konektormi uľahčí montáž.

ODOLNOSŤ
RZR je priekopníkom výkonných športových side-by-side. Žiadna iná side-by-side nenašla viac kilometrov v dunách a púštnom teréne, žiadna iná značka nemá väčšiu históriu.

Široký postoj
Šírka 188 cm (74") pre výnimočnú stabilitu

Špičkové odpruženie
71,9 cm využitelného zdvihu

Maximálna svetlá výška
40,6 cm svetlej výšky

MENÍ PRAVIDLÁ MENÍ PRAVIDLÁ HRY
Úplne prepísať pravidlá výkonných side-by-side, to nie je o vylepšení len jednej veci, ale o prelomení všetkých. Inovácie začínajú tu.

ODPRUŽENIE MAXLINK
Systém odpruženia MaxLink prináša revolučnú stabilitu. Uchytenie predných tlmičov priamo k spodným ramenám umožňuje použiť dlhšie tlmiče. Vzadu pomáha patentovaný systém zavesenia minimalizovať zmeny zbiehavosti zadných kolies po celej dĺžke masívneho zdvihu.

NAJODOLNEJŠIE RZR
Rám má 2x vyššiu torznú tuhosť. Zváraná jednodielna ochranná klietka je vyrobená z 5 cm rúrok a v miestiach pripojenia k rámu využíva kónicke spoje na zvýšenie pevnosti.

PREVODOVKA ZRODENÁ V PÚŠTI
Prevodovka Pro R je konštruovaná, aby vydržala tie najextrémnejšie podmienky. Použitie širšieho a dlhšieho remeňa, zväčšenie priemerov remenice a zlepšenie prúdenia vzduchu zaisťuje najdlhšiu životnosť remeňa, akú kedy akekoľvek RZR malo.

KONTROLA
Výnimočný výkon vyžaduje výnimočnú kontrolu. RZR Pro R vám ju zaistí vďaka najširšiemu rozchodu kolies, najdlhšiemu rázvoru, masívnemu odpruženiu a štyrom novým revolučným jazdným režimom.

DYNAMIX DV
Dynamix DV je nová generácia najpokročilejšieho systému kontroly odpruženia vo svete off-roadu. Zbiera dáta viac ako 200-krát za sekundu a automaticky nastavuje každý tlmič tak, aby vás spoľahlivo udržal na zemi vďaka nezávislému nastavovaniu kompresie a odskoku pre maximálne pohodlie.

REVOLUČNÉ JAZDNÉ REŽIMY
Niekoľko voliteľných jazdných režimov umožňuje meniť jazdné vlastnosti za jazdy a okamžite optimalizovať tlmenie a cit v riadení podľa toho , čo vám príroda práve postaví do cesty.

ULTRA - STABILNÝ ROZCHOD
Agresívna šírka 188 cm ( 74" ) a rázvor 265,4 cm RZR Pro R tvorí ultrastabilnú platformu, ktorá vám na plno umožní využiť vysokú svetlú výšku, 40,6 cm a využiteľný zdvih odpruženia 73,6 cm.

JAZDNÉ REŽIMY DYNAMIX DV
Pokročilé odpruženie vyvinuté pre pohodlnú jazdu aj v tom najextrémnejšom teréne.

REŽIM BAJA
V režime Baja získate vysokú dynamickú jazdnú výšku, agresívnejšie zatáčanie, zrýchlene vrátenie tlmičov a vyššiu polohu
predku, aby podvozok RZR ľahšie zvládal tvrdé rany a dopady na predné kolesá. Je to perfektné nastavenie, keď chcete vyraziť do toho najdrsnejšieho terénu , ktorý existuje.

REŽIM ROCK
Keď je čas šplhať sa do skál a kopcov, režim Rock vám poskytne nastavenia s vysokým útlmom kompresie, aby maximalizoval svetlú výšku. Navyše neustále meria uhol sklonu svahu, aby ideálne nastavil pérovanie tak, aby tieto sklony a náklony vyrovnávalo.

REŽIM TRACK
Posilňovač riadenia je nastavený pre maximálnu spätnú väzbu a väčší cit v riadení, zataľ čo útlmy sú nastavené tak , aby znižovali jazdnú výšku a tým aj výšku ťažiska. Výsledkom sú rýchlejšie časy na tvrdom povrchu a v kľukatých lesných zákrutách.

REŽIM COMFORT
V komfortnom režime sa zníži útlm kompresie a odskoku pre zaistenie maximálneho pohodlia pri jazde. Súčasne sa zvyšuje účinok posilňovača pre ľahšie a ľahšie riadenie.
na otázku