prihlásenie
PRIHLÁSIŤ
nákupný košík
0,-€

LONCIN Xwolf 700i MUD EPS 4×4

Štvorkolka, čo nezapadne
Objem motora: 686 cm³
Výkon: 32 kW
Vodičský preukaz: B, T
Pohon: 4x4
Homologizácia: T3b

Základná výbava
✓ elektrický posilňovač riadenia - EPS
✓ alu kolesá 14"
✓ 3x 12 V zásuvka (zapaľovač + 2x USB)
✓ zámok riadenia integrovaný v spínacej skrinke
✓ 2x vodeodolná odkladacia skrinka (v prednom blatníku a v zadnej časti štvorkolky)
✓ prídavné sedadlo s operadlom a madlom pre spolujazdca
✓ homologizované ťažné zariadenie na 800 kg s el. zásuvkou
✓ silný elektrický navijak so silou 3 000 libier
✓ kryty rúk
✓ ochranné lemy blatníkov
✓ prepínanie pohonu 2x4/4x4 + uzávierka predného diferenciálu
✓ predný a zadný ochranný rám
✓ zadný nosič s možnosťou naložiť naň až 80 kg nákladu
✓ full LED dynamické predné a zadné smerovky integrované do predných aj zadných LED svetiel
✓ chránený vodný chladič proti bahnu a nečistotám, umiestnený na prednom nosiči
✓ zvýšené sanie variátora, umiestnené v kryte chladiča na prednom nosiči
✓ plne nastaviteľné plyno/kvapalinové tlmiče s externou nádobkou
✓ kryt celého podvozku, vrátane ramien zo zliatiny hliníka
✓ stupačky vodiča a spolujazdca zo zliatiny hliníka
✓ pneumatiky do extrémneho terénu s rozmermi 27×9-14 a 27×11-14
✓ plasty vo farbe Desert Yellow (púštna žltá)
Xwolf 700i MUD EPS 4×4
Novinka
Bahniak, ktorý prefrčí aj cez ten najväčší sajrajt

Možno už poznáš môjho brata z vlčej svorky. Ale oproti štvorkolke XWolf 700i EPS som trošku viac vykŕmený a navyše mám:

✓ Alu kolesá o dva palce väčšie. Braček frčí na 12", ja valím na 14".

✓ Väčšie pneu s drsňáckou vzorkou. Aj keď tá zdrobnenina tu nemá čo robiť. Ten vzor je totiž fakt brutálny. Bráchovi nakladám aj veľkosťou gúm. Na predných labách nosím 27×9-14". Vzadu dokonca 27×11-14".

✓ Vodný chladič a sanie vytiahnuté na prednom nosiči. A jasnačka, že v drsňáckom kryte. Nech vletíš do akéhokoľvek bordelu, chladič sa ti nezalepí. Tak si to bahníčko vychutnaj, motor v ňom neuvaríš.

✓ Originál kryt podvozku. A si píš, že nie len tak hocijaký. Žiadna ochrana z tenkého plastu, čo neochráni ani vĺčatá, aby si vyvalil ďalšie tri stovky za niečo poriadne. So mnou si v pohode. Už v základe mám kryt z hliníkovej zliatiny. A to je kur..ník poriadna ochrana podvozku aj v tom najdrsnejšom teréne.

✓ Nastaviteľná tuhosť podvozku. Jak sa povie po slovensky, toto je fakt gejmčendžer! Vďaka mojim plynovo–kvapalinovým tlmičom s externou nádobkou si tuhosť podvozku našteluješ tak ako potrebuješ.

✓ Ochranné rámy už v základe. Nie som žiadne holátko Predné aj zadné chrániče mám na sebe automaticky už od výroby. A to táto sada inak stojí viac ako štyri stovky.

MUD dá blatu MAT!

Tak si to zrátajme: Za všetky tieto ozaj užitočné vychytávky dáš oproti klasickému sedemkilu len o smiešny liter aj niečo viac. Sám vidíš, že keby si to celé montoval samostatne, tak by si tú sumičku dal len za kryt podvozku a ochranné rámy. Takže ak sa ozaj nebojíš zašpiniť a chceš brázdiť fakt, že náročné terény, tak neni o čom...

Svoje meno som nedostal len tak, to, že som bahniak, si fakt zaslúžim. Ideálny quad do blatíčka. Tak sa nenechaj vyšachovať terénom a poďme dať spolu blatu mat. Mrkni na moje parametre, a dáš mi za pravdu.

Nastav si tuhosť podvozku
Pod kožuchom skrývam plynovo–kvapalinové tlmiče s externou nádobou. Vďaka tomu si nastavíš tuhosť podvozku presne podľa typu dobrodružstva, na ktoré sa spolu zrovna vydáme. Mega, nie?

Poriadny quad nevyrazí bez ochrany...
... podvozku. A tento kryt nie je žiadne blato. Ten je totiž do blata. Ozajstného. Normálne ti na quad buchnú ochranu z tých smiešnych tenkých plieškov alebo plastu. Za poriadny kryt pýtajú poriadnu škváru. Tak 400 stovky, a viac. Kašli na nich. Ja ti dám už v základe robustný kryt podvozku z hliníkovej zliatiny.

Chladič na prednom nosiči
Vodný chladič si tróni pekne v kryte na mojom prednom nosiči. Ten sa nezalepí, ani keď ho zaboríš do sebeväčších sra(ndi)čiek... Takže motor určite neuvaríme, žiaden strach!

Predný ochranný rám
A keby to náhodou ozaj niekam oprieš a zahráme si baran, baran, buc, tento fešák ochráni teba aj moje svetlá, chladič a ďalšie citlivé nádobíčko.

Zadný ochranný rám
Kryjem si zadok. Zadný ochranný rám je nielen praktický, ale navyše mi fakticky sekne. Ale na krásu sa nehrá, hlavné je, že oba chrániče mám už v základe. Nedoplácaš ani cent!
Objem motora : 686 cm3
Typ motora : štvortaktný jednovalec SOHC
Maximálny výkon : 32 kW (44 Ps) / 5 500 ot./min.
Maximálny krútiaci moment : 66 Nm / 4 500 ot./min.
Sekundárny pohon : 4x4, kardan / uzávierka predného diferenciálu
Prevodovka : automat / variátor - L / H / N / R / P
Štartér : elektrický
Chladenie : vodou (chladič hore) a olejom
Emisná norma : EURO 4
Systém dávkovania paliva : EFI Bosch
Objem nádrže : 21 litrov
Maximálna rýchlosť : 60 km/h, (offroad 100 km/h)
Predné odpruženie : 2× nastaviteľný, plynovokvapalinový tlmič s externou nádobkou a nastaviteľnou pružinou
Zadné odpruženie : 2× nastaviteľný, plynovokvapalinový tlmič s externou nádobkou a nastaviteľnou pružinou
Predná pneu : 27×9-14
Zadná pneu : 27×11-14
Predné brzdy : 2× hydraulická brzda s dierovaným kotúčom (ø 210 mm)
Zadné brzdy : 2× hydraulická brzda s dierovaným kotúčom (ø 210 mm)
Parkovacia brzda : áno
Ťažné zariadenie s elektrickou zásuvkou : áno (zapísané v TP na 800 kg)
Rozmery (D׊×V) : iba dlhá verzia 2 220 x 1 190 x 1 438 mm
Pohotovostná hmotnosť : 388 kg
Výška sedadla : 940 mm
Světla výška : 310 mm
Typ homologizácie : T3b
Počet povolených osôb na sedadle : 2
Potrebné vodičské oprávnenie : B alebo T
okamžite